Jak wygrać w konkursie?

0
449

Jeśli czytasz ten artykuł to najprawdopodobniej planujesz wziąć udział w jakimś konkursie. Zapewne zastanawiasz się jak zwiększyć swoje szansę na wygraną. W tym artykule pokrótce opisujemy, jak niektórzy to robią, że wygrywają konkursy internetowe.

Większość osób przystępując do konkursu liczy na szczęście. Nie można się nie zgodzić, w każdym konkursie szczęście i losowość odgrywają kluczową rolę. Jednak świetnie tutaj pasuje znane wszystkim przysłowie “szczęściu trzeba pomóc”. Nie inaczej jest w przypadku konkursów. Tutaj również bardzo istotna jest strategia i chłodna kalkulacja.

Zastanów się czy udział w konkursie się opłaca

Kluczem jest wykonanie chłodnej kalkulacji pod tym kątem czy udział w danym konkursie w ogóle się opłaca. Należy oszacować prawdopodobieństwo zgarnięcia wygranej i porównać to z włożonym wysiłkiem w wypełnienie zadania konkursowego. Często zdarza się, że wzięcie udziału w małym lokalnym konkursie jest bardziej opłacalne niż uczestniczenie w dużej akcji promocyjnej znanej marki. Skąd czerpać informacje o atrakcyjnych promocjach konkursowych? Bardzo dobrym źródłem jest e-Konkursy.info.

Opracuj strategie

Tak, to prawda! Zawodowi wymiatacze w konkursach potrafią mieć bardzo przemyślane strategie. Na przykład, jeśli konkurs dotyczy zdobywania polubień na Facebooku możesz poprosić o pomoc wszystkich znajomych. Jeśli natomiast konkurs dotyczy wymyślenia jakiejś historii to staraj się napisać coś w taki sposób, żeby to było zgodne z wizerunkiem określonej marki. Najważniejsze to wyróżnić się z tłumu. Trzeba zrobić coś extra, coś z pomysłem!

Mierz siły na zamiary

Kluczem do sukcesu jest wybór takich konkursów, w których udział będzie Ci sprawiał przyjemność. Nawet “zawodowi wygrywacze” konkursów nie biorą udziału w czymś co według nich nie jest warte świeczki.

Podsumowując: bierz udział tylko w tych konkursach, w których masz realne szanse się wyróżnić i wygrać nagrody. Pamiętaj, że bycie wyszukanie odpowiednich konkursów to podstawa sukcesu.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. Należy mieć to na uwadze zapoznając się z treścią.